Wednesday 22 January 2014

MAVELLOUS PRODUCT
MAVELL GLOWHITE

MAVELL GLOWHITE
MAVELL GLOWHITE
MaVell Glowhite adalah produk penjagaan kesihatan dalaman untuk wajah sentiasa kelihatan cantik muda berseri dan putih merah jambu. Di formulasi dengan PhytoCellTech Malus Domestica, Ekstrak Sakura, Kolagen, Pine Bark, Laici, Beetroot, Avocado, Broccoli dan tomato. Sesuai untuk lelaki dan wanita

DIANTARA KESAN YANG ANDA ALAMI DENGAN PEGAMBILAN MAVELL GLOWHITE
  • Mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan
  • Wajah kekal muda jelita
  • Wajah menjadi bersinar dengan putih merah jambu
  • Kulit lebih gebu, tegang dan lembab
  • Mengembalikan awet muda
  • Mengekalkan paras collagen untuk kulit yang lebih sihat
  • Menyihatkan tubuh badan
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  • Meningkatkan tenaga
  • Menguatkan sistem imun dan menyahtoksin
  • Mengundurkan proses penuaan kronologi
 RAMUAN MAVELL GLOWHITE

PhytoCellTec Malus Domestica
PhytoCellTec Malus Domestica
PhytoCellTec Malus Domestica adalah stem sel aktif tumbuhan pertama yang terbukti keberkesanannya untuk perlindungan kulit. PhytoCellTec™ Malus Domestica adalah stem sel tumbuhan dari sejenis pokok epal yang di namakan Uttwiler Spatlauber. Teknologi stem sel tumbuhan ini dimajukan oleh Syarikat Mibelle Biochemistry dari Switzerland. PhytoCellTec Malus Domestica ini mampu untuk mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan. Ianya adalah sejenis phyonutrien yang terpenting dalam melambatkan dan memerangi proses penuaan.

 Ekstrak Bunga Sakura
 Ekstrak Bunga Sakura.
Bunga sakura adalah simbol kecantikan untuk wanita Jepun. Bayangkan, jika anda mampu memiliki kulit putih kemerahan bak sakura yang menjadi dambaan setiap wanita. Bunga sakura sangat mempesonakan dan cantik kerana rona merah jambu lembut menggambarkan kelembutan, kehalusan dan penampilan yang berseri. Ekstrak bunga sakura yang diformulasikan di dalam MaVell GloWhite memberi kesan kecantikan kulit dari dalam. Ia secara perlahan-lahan memberi khasiat dan mengecilkan pori sekali gus menyerlahkan warna merah jambu pada kulit. Ekstrak Sakura yang diambil dari bunga sakura juga dikenali sebagai agen anti-glycation paling berkuasa di dunia. Glycation adalah satu proses silang yang menyebabkan pembentukkan Advanced Glycation Akhir-produk (AGEs) yang memberi kesan negatif kepada bentuk dan fungsi tisu dan kulit anda. 

Kolagen Marin.
Kolagen Marin.
Kolagen marin adalah bahan yang diperolehi daripada bahan yang ditemui pada sisik ikan. Ia telah digunakan secara meluas di Jepun selama bertahun-tahun sebagai makanan tambahan semulajadi. Kolagen yang diperolehi daripada sisik ikan adalah yang terbaik berbanding kolagen dari lembu atau pun soya. Kolagen adalah bahan yang dihasilkan secara semulajadi oleh badan. Walau bagaimanapun, pengeluaran bahan ini mula berkurangan apabila usia seseorang itu meningkat. Kesan pengurangan kolagen di dalam badan akan menyebabkan kedutan pada kulit, penipisan kulit, rambut menjadi lebih rapuh dan lain-lain.

PRODUCT 
NORMAL PACKAGE
  15 SACHETS x 10g 
RM 118.00



No comments:

Post a Comment