Wednesday 22 January 2014

MAVELLOUS PRODUCT
MAVELLOUS X FOR MALE AND FEMALE

MAVELLOUS X

MAVELLOUS X
MAVELLOUS X
MaVellous X dirumus dengan bahan-bahan seperti Testofen X dan Macapure. Ramuan anti-penuaan digabungkan dengan bahan-bahan peningkatan keintiman untuk menjadikannya produk MaVellous yang pasti diidamkan anda dan pasangan anda!
Secara keseluruhan MaVellous X boleh digunakkan untuk :
        • MEMBAIKPULIH sistem reproduktif lelaki & wanita
        • MENINGKATKAN rangsangan/ keghairahan suami isteri
        • MENGUATKAN cengkaman otot-otot rahim (menjadikan isteri dara kembali)
        • MENGEKALKAN ketegangan ereksi yang maksimum sekaligus melancarkan peredaran darah ke alat kelamin
        • MERANGSANG dan meninggikan kekerapan inzal (orgasm)
        • MENINGKATKAN kesuburan lelaki dan wanita
        • MENINGKATKAN pengeluaran hormon estrogen dan testosteron sekaligus menjadikan tubuh bertambah sihat, cergas dan berkeyakinan.
        • MELANCARKAN peredaran darah haid dan melegakan sengugut.
        • MELAMBATKAN proses menopause & andropause
        • MENGEKALKAN awet muda
RAMUAN MAVELLOUS X TERDIRI DARIPADA

PhytoCellTec Malus Domestica
PhytoCellTec Malus Domestica
PhytoCellTec Malus Domestica adalah stem sel tumbuhan dari sejenis pokok epal yang di namakan Uttwiler Spatlauber. Teknologi stem sel tumbuhan ini dimajukan oleh syarikat Mibelle Biochemistry dari Switzerland. PhytoCellTec Malus Domestica ini mampu untuk mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan. Ianya adalah sejenis phyonutrien yang terpenting dalam melambatkan dan memerangi proses penuaan.

Testofen X
Testofen X
Testofen X adalah ekstrak tumbuhan halba, salah satu herba yang kaya dengan pelbagai khasiat kesihatan. Dalam MaVellous X, Testofen X dapat meningkatkan kadar hormon testosteron dan sistem reproduktif lelakidan wanita. Pelbagai kajian juga menunjukkan bahawa Testofen X dapat meningkatkan libido lelaki dan wanita, tenaga, daya tahan seksual dan keghairahan. Ini akan dapat membantu daya keintiman suami isteri ketika bersama. Bagi mereka yang mementingkan penjagaan badan, Testofen X dapat membantu untuk menegangkan dan menambahkan jisim otot serta mengurangkan lemak badan. Untuk ibu yang menyusu, Testofen X mengandungi phytoestrogen yang akan menambahkan pengeluaran susu ibu.

MacaPure
MacaPure
Macapure adalah diperolehi daripada akar pokok Maca, sejenis afrodisiak dari negara Peru yang digunakan sejak zaman Inca beratus-ratus tahun dahulu. Macapure terkenal kerana sifat-sifatnya yang dapat meningkatkan tenaga kelelakian, fungsi ereksi dan menambahkan kesuburan lelaki dan wanita. Kajian menunjukkan bahawa pengguna MacaPure akan lebih kerap untuk menjalinkan hubungan kelamin, lebih yakin di ranjang dan senang untuk mendapatkan mendapatkan zuriat. Untuk wanita, Macapure juga dapat meningkatkan fungsi ovari dan melegakan kesan-kesan menopaus.

Tribulus Terrestris
Tribulus Terrestris
Terrestris Tribulus , adalah herba yang telah digunakan dalam perubatan tradisional China dan India selama berabad-abad . Pada pertengahan tahun 1990-an, Tribulus Terrestris dikenali di Amerika Utara selepas atlet Olimpik Eropah Timur mendakwa pengambilan tribulus membantu prestasi mereka. Sebatian aktif dalam Tribulus mempunyai dua jenis steroidal saponins yang dipanggil furostanol glikosida dan glikosida spirostanol.Tribulus dapat membantu dalam masalah kemandulan, mati pucuk, dan libido rendah. Dalam dekad yang lalu Tribulus menjadi popular untuk meningkatkan prestasi sukan. Kajian yang dilakukan di Bulgaria dan Rusia menunjukkan bahawa Tribulus dapat meningkatkan tahap hormon testosteron (dengan meningkatkan hormon luteinizing ) , DHEA , dan estrogen. Kajian menunjukkan Tribulus Terrestris dapat menambah kekuatan zakar, meningkatkan rangsangan ereksi dan dapat membantu dalam masalah mati pucuk.

Muira Puama
Muira Puama
Muira Puama adalah sejenis tumbuhan kecil yang hidup di hutan Amazon di mana kulit kayu dan akarnya sudah lama digunakan oleh orang asli Amazon untuk meningkatkan keupayaan seksual. Muira Puama telah lama digunakkan sebagai tonik tenaga, meningkatkan kesihatan dan untuk membantu dalam masalah seksual untuk lelaki dan wanita. Ianya juga dipanggil sebagai “Viagra of Amazon”. Kajian terhadap Muira Puima telah menunjukkan peningkatan yang ketara dalam fungsi ereksi dan keinginan seksual. Muira Puama dapat meningkatkan aliran darah ke kawasan pelvis, membantu ereksi pada lelaki dan juga sensasi serta orgasm di kalangan wanita. Penggunaan jangka panjang dapat meningkatkan pengeluaran hormon seks kepada kedua-dua jantina. Muira Puama juga dapat meningkatkan mood dan kajian berulang kali menunjukkan ianya dapat merangsang pemikiran dan fantasi seks serta memperhebatkan keintiman dari perspektif psikologi. Ianya juga dapat meningkatkan nafsu syahwat dan mempercepatkan serta menambah kekerapan klimaks. Muira Puima juga dapat membantu dalam masalah mati pucuk, kemandulan, gangguan haid, disentri dan senggugut.

Ginseng Merah Korea
Ginseng Merah Korea
Ginseng Merah Korea adalah ginseng premium dan yang terbaik di dunia. Berabad-abad lamanya, akar tumbuhan ginseng telah digunakkan untuk meningkatkan daya hidup dan nafsu seks pada lelaki dan wanita. Faedah utamanya adalah melancarkan peredaran darah dan dapat menyihatkan lagi kelenjar seks lelaki. Untuk wanita, Ginseng Merah Korea dapat merangsangkan lagi hormon seks wanita iaitu estrogen.


 PRODUCT 
NORMAL PACKAGE
  15 SACHETS x 10g 
RM 168.00
TO ORDER PLEASE WHATAPPS TO 0163140390

No comments:

Post a Comment